zondag 18 november 2012

Count your blessings

 
Vandaag een dagje om uit te rusten, (na) te genieten en me weer voor te bereiden op de komende week. De afgelopen dagen zijn erg druk geweest. Dagen gevuld met werk en met voorbereidingen voor de bruiloft. Zoals ik eerder verteld heb, ga ik 12-12-12 trouwen. Afgelopen woensdag ben ik bij de kapper geweest, voor mijn proefkapsel. Donderdag was tijd om de trouwjurk af te passen, samen met mijn moeder en schoonmoeder en vrijdag zijn we in ondertrouw gegaan! Vrijdagavond dacht ik met mijn aanstaande een hapje te gaan eten, om onze ondertrouw te vieren. Maar niets was minder waar. Het restaurant instappend, aan het einde van de middag, zaten daar mijn vriendinnen en schoonzussen! Vrijgezellenfeest!!! Het was echt fantastisch. Echt genieten! Wat een feestje! Zaterdagavond kwam mijn familie gezellig bij ons op bezoek. Ook een heerlijke avond! Lootjes trekken voor kerstmis, een hapje eten en een spelletjesavond tot besluit. En dan is het zondag... een tijdschrift lezen op de bank, wat rommelen in huis en het werk van komende week voorbereiden. Ook heb ik weer een beetje meer wintersfeer toegevoegd aan de woonkamer! Zittend op de bank kreeg ik koude voeten... Dus belande deze keer mijn plaid als kleed op de grond :-)
 
Ik lees op verschillende blogs vaak de 'Count your blessings' berichten. Ik vind ze altijd bijzonder en mooi om te lezen. Ik heb nog niet eerder meegedaan aan dit mooie initiatief van Anki van de blog Zilverblauw, maar deze week wil ik toch graag zeggen:
 
Ik tel mijn zegeningen. Wat een fantastische, gevulde en heerlijke week was het.
Voor komende week wens ik jullie allemaal heel veel zegeningen!
 
+++
 
Today is a day to rest, enjoy and to prepare for next week. The last few days have been very busy. Days filled with work and preparations for the wedding. As I've told you, I'm getting married 12-12-12! The past few days I've been at the hairdresser, I've had the last fit of the wedding dress and we went into intended marriage! Friday night I thought going out to a restaurant with my future husband. But that wasn't true. I walked into the restaurant, at the end of the afternoon, and there were my friends and sisters in law! Bachelorette Party! It was really fantastic. Really enjoy it! What a party! Saturday my family came to visit us. So nice to be surrounded by people you love! And now it's Sunday ... reading a magazine on the couch and messing around at home. Another little winter atmosphere added to the living room! Sitting on the couch, I got cold feet ... So this time I used my blanket as a rug on the floor:-)
 
I read on several blogs often the 'Count your blessings' posts. I think they are always special and wonderful to read. I haven't yet participated in this great initiative of Anki of the blog Zilverblauw, but this week I would like to say:

I count my blessings. What a fantastic, busy and wonderful week it was.

 For next week, I wish you all many blessings!
 

18 opmerkingen:

  1. Je hebt het er maar druk mee! Maar een bruiloft regelen is ook niet niks, lijkt me!
    Wat heb je toch een leuk huis en dat schilderij hé... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een fantastische week... Heerlijk genieten van al die mooie en leuke dingen! fijne nieuwe week ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. congratulations, and best to you on your approaching wedding date. i am throwing a dinner party on 12-12-12! there will be magic in the air for sure.

    love how you have re-purposed the blanket i love as a foot warmer! gorgeous.

    smiles and happy almost-thanksgiving, lovely blogger.

    michele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congratulation on your upcoming wedding!! Hope life will fill you with love ånd blessings!! best wishes from norway :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Do rest, it´s important now and then! LOVE the pic, the tree is just gorgeous! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat spannend allemaal die voorbereidingen voor de bruiloft, gefeliciteerd!! en wat leuk die boom :o)

    xx Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh my!! Congratulations Lisanne!! I'm so happy for you. It will be amazing day!! All I can say is "remember to eat", LOL. I didn't. I was so ecxited, dancing and having the time of my life. But in the morning, I was so hungry =) Rest now and enjoy the last minute preparations. Love the pic and your "rug" is amazing. Hugs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi je post:) En wat ziet je kamer er weer top uit! Die boom........heel leuk!
    xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk om zoiets moois voor te bereiden!
    De plaid ligt daar goed :-)

    Fijne week
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi lieve Lisanne,

    Ik kan natuurlijk een goede opmerking plaatsen over de koude voeten en het missen van een kleed :D
    Maar wat zal jij het druk hebben met alles. Bijzondere tijd. Geniet er maar bewust van!
    Bijzondere tijd met je familie en vrienden. Wel jammer dat je geen foto's van je vrijgezellen plaatst. Geintje!

    Succes met deze drukke maar leuke periode!

    Liefs,
    Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fantastische week, Lisanne!
    Mooi vooruitzicht ook. December wordt voor jou nog feestelijker dan ie al was :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhhh, c'est magnifique cet arbre! J'adore cette photo de ton salon. Superbe.
    Et toutes mes félicitations pour ton mariage.
    Je t'embrasse.
    Amorelou.
    ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel succes en plezier met de voorbereidingen! Wat een leuk huis heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh toutes mes félicitations Lisanne! qu'une bonne idée un 12 12 12 c'est MERVEILLEUX . Pleins de bises. Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Congratulation on your upcoming wedding!! And congratulation on a great blogpost:) This one was really great!!!! I love the picture and I love your words;)

    Xo Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ontzettend mooi om te lezen :) Ik wens je ontzettend veel plezier en geluk toe! Mooie foto van de woonkamer. Fijne week en succes met alle voorbereidingen... spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog gefeliciteerd Lisanne, ik zie nu dat je nog niet zo lang geleden getrouwd bent, vast een hele mooie dag geweest:). Ik klikte even door naar deze post voor je stoere tafel, heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen