zaterdag 24 november 2012

XL Calendar


 
Deze week heb ik van mijn rek alle kaarten en sterren afgehaald. Niet omdat ik het zat was, maar omdat er een nieuw idee in mijn hoofd zat. Een XL kalender. Dit jaar is december een maand om bij stil te staan. 2011 was namelijk een moeilijk jaar voor mij. Ik heb erg geworsteld met mijn gezondheid, slijtage aan mijn rug is uiteindelijk gebleken. Maar voordat er een diagnose kon worden gesteld, gingen er heel wat artsen en maanden voorbij. Dat was een heftige periode. Vorig jaar oud en nieuw heb ik 2011 heel bewust afgesloten samen met mijn familie. Een nieuw jaar, nieuwe kansen. We hebben erop geproost. Nu is 2012 al weer bijna voorbij. En wat voor jaar is het geworden! Een jaar met een gouden randje vol met liefde en mooie momenten. Daarom een XL kalender voor december.
Om bewust stil te staan bij de laatste maand van dit bijzondere jaar.

+++
 
This week I have taken off my rack all the cards and stars. Not because I was tired of it, but because of a new idea. An XL calendar. This year I want to enjoy December very much. 2011 was a difficult year for me. I really struggled with my health; back pain. Before a diagnosis could be made, there were a lot of doctors and months passed. That was a difficult time. Last year New Year's Eve, I ended 2011 together with my family. Our toast: New year, New opportunities. Now that 2012 is almost over, I can look back on a year with a golden touch. 2012 was a year full of love and good times. Therefore an XL calendar of December.
To really enjoy the last month of this special year.
 

19 opmerkingen:

  1. Wat een mooi idee! Op naar een fantastisch 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. STOER gemaakt! 2012 is zeker een mooi jaar voor je geweest met als kers op de taart je huwelijk de 13de ! Fijn weekend !
    X Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ai, dat was een nare tijd! Mooi om er nog even bij stil te staan.
    En zeker met zo'n gave kalender! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alors ça c'est vraiment une très bonne idée !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf! En ook erg mooi, die symboliek.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kalender, echt super!!
    Las je verhaal, wat ontzettend fijn voor je dat je zo van 2012 heb kunnen genieten..

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is ie gaaf... suer deze kalender!!! En wat geweldig dat 2012 zo'n ontzettend fijn jaar voor je was... met natuurlijk jullie huwelijk als fantastische afsluiter... Geniet lekker! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great idea! Enjoy the last month of the year!!
    XO
    Ana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke kalender.
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend leuk idee! Voor mij is het juist andersom: 2011 was een fantastisch jaar, en 2012 heel moeilijk. Misschien wel een inspirerend idee voor mij om 2012 af te sluiten... Maar jij gaat dus trouwen? Oh meid, geniet ervan! Ik ben vorig jaar getrouwd, en het is tot nu toe een van de mooiste dagen van mijn leven geweest. De voorbereidingen zijn geweldig, de dag zelf is een droom. Maar wat ik na de bruiloft heb gedaan, is een koffieboek met de trouwfoto's gemaakt die standaard bij ons op de eettafel ligt. Zo kijken wij en visite er regelmatig in en praten we er weer even over hoe een geweldige dag het was!

    Fijn weekend! xx Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is hij stoer geworden! Leuk om op deze manier 2012 af te sluiten. Ook voor ons was 2011 een heftig jaar vol verdriet en tegenslag.
    En 2012...idd ook voor ons een jaar met een gouden randje!

    Fijn weekend
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This look so FANTASTIC!!!!! I love it and I am glad that you feel much better.
    Last year and 2010 too was horrible years to me, so like you said, I want to enjoy very much this time of year!!
    Cheer to happier times my dear friend!!!
    Big hug!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Merveilleuse idée ce calendrier. Je te souhaite d'avance un très joli mois de décembre....
    Prends soin de toi.
    BISES!!!
    Amorelou ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kalender, lekker stoer! En wat fijn dat het nu zo voorspoedig met je gaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lisanne,
    I think we all have difficult years, mine was 2009..
    I hope you're getting better. I know too well how bad it is having
    a bad back.
    I love your calendar!
    hx
    ps! Congrats with 200 followers!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave kalender heb je gemaakt zeg! Heerlijk om zo bij juist de goede dingen stil te staan :-) Dat december maar een topmaand voor je mag worden !! Groetjes Greta ,Ondertussen duim ik nog even voor je mooie Give Away ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Lisanne, ik hoop dat 2013 nog beter voor je wordt! Wat een prachtige kalender heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen